Cute Spinning Flower Red nadira izam: Kau, KAU dan kau lagi!

Monday 23 January 2012

Kau, KAU dan kau lagi!




Hey...lama ta update baru..hee..
busy la..aku kan budak asrama...Balik cuti raya cina ni,belambak hmwrk cikgu bagi..wuhuuu..syg cikgu lebihh!


emmm..

hari ni aku na share something ngn korang..
Okeyh good.. Now akulah senior kat skolah tu..hahha,,bangge la jugakk kan..hee...Tp, bkn tu yg aku na cerita kan skrang ni...

Aku na cerita pasal dak2 jnior lah...bole kan?
Masa first day pendaftaran jnior2 ni..aku n d'geng terlibat..So, mcm2 prangai kitorang da tgk..Ade yg nanges, happy, muka blurr n mcm2 lagy...







So, next day..untuk orientasi jnior puwn aku terlibat jugakk..pergghh..Happy jea aku tgk dak2 tuh..(hppy kowt)
Visi orientasi tu utk kita ajar jnior2 ni hormat ngn senior n tahu peraturan skolah&asrama..Tu la diaa...Kami tade niat na buli okeyh!! hee :) Orientasi ni berjalan selama seminggu jea..Mcm2 perangai kitorang da tgkk...Aku pun da dpt detect dak2 yg agak nakal ni..hee.. Ni aktiviti kat sekolah..

Asrama pulokk..
Cam biasa la...Dimulakan dgn sesi perkenalan jnior n senior..Hohoho..Junior girl thun ni 24 org jea...ohh goshh! Siket gila...Senang la siket na ajar dorang ni kan...Kalau rmai sgt, tak jln jawap nyer...
hoho..

Pd satu hari ,masa orientasi jnior tuhh.....
Aku ade terpandang sorang  jnior pompwan ni...Aku usha jea...Aku cam kenal dyer..Tp, aku malas na amik tahu..so,biarkan jea la..
Tekaan aku mmg betul.,,aku mmg knal dak ue...
Rupa2nya kau gulfie si dia...ohoo...dari awal dak tu masuk,sampai skrg..aku tak pernah tegur dia...(segan doe)
hahha..





nak dipendekkan cerita... bila smalam aku online FB, cousin aku ckp, si dia ade comment2 sal aku kat wall..
Pe lagy....aku tros bukak n baca..
Thnks Husna ! sbb bg tahu aku pasal nie :)
Tak tahu la knape, bile aku baca semua yg dia comment, tetibe aku rase air mata aku da jatuh...
"Nadirah!!nape kau nges sbb dia?"



Tolong la!!! Kalau kau tak puas hati dgn aku, please face me! Tak perlu la kau na hebah2 kan masa lalu tuhh..
Now, aku tak kisah  pe kau na ckap pasal aku dkat gulfie kau tuhh..Tak perlu lah kau burukkan aku dpn dia..

Then, aku terjumpa ni haa..
Aku tahan gila bila dia cakap cam tuhh :'(
Aku ni terukk sangat ke pada kau??




WHAT???
kau cakap, aku na apa2kan gulfie kau?!
Heyy dude! kau siapa na judge aku? kau Tuhan kea??
Jgn na tuduh-menuduh selagi tak tahu cerita yg sebenar la bro!
Lagy satu, aku tahu la na hargai org ..kau tak perlu ajar aku!
ape point kau sebenar nya? Nak malu kan aku? go on la...

please la ckp ngn gulfie kau tuh, kalau ade tak puas hati ngn aku, ckp dpn2..aku tak makan orng puwn..Tak perlu la na mgadu2... hal asrama tak perlu diceritakan :)
Aku tahu pe yg aku buat..Kau tak perlu mgajar aku...
Tak de point la na usha2 kau junior..Aku byk kerja lain na buat...

---------------------------------------------------------
aku rasa perkara ni tak perlu la di besar-besar kan..
Lagi pun, aku malas na gaduh or wht ever...
so,,aku maafkan kau n gulfie kau tuhh..

*aku na mntak maaf byk2 kat kau...aku tak sempurna untuk kau.
hope kita boleh jadi kawan :)

***********************************
hahahha pnat nyer menaip..
Terasa rindu pula dekat  my onlyone IRFAN!


iloveyousayang



No comments:

Post a Comment

love u